آزمون

ساخت وبلاگ

نکات مهم براي انتخاب ترانسميتر فشار مناسب

xr14_q3.jpg

در انتخاب يک ترانسميتر فشار بايد به نکاتي توجه کرد که اين نکات در طول عمر تجهيز بسيار حائز اهميت است ،ما اينجا به چند نکته خيلي مهم اشاره مي کنيم.

*سيگنال خروجي ترانسميتر توجه به نوع سيگنال خروجي

*پوشش ترانسميتر فشار بايد به گونه ايي انتخاب شود که در ان هم ناحيه بندي هاي الکتريکي و هم نيازمندي هاي مربوط به مسايل خوردگي در نظر گرفته شود. محافظت در برابر خوردگي بايد براي جلوگيري از نفوذ مايعات خورنده به بيرون پوشش و همچنين به المانهاي حسگر در نظر گرفته شود. جلوگيري از خوردگي با انتخاب مواد مقاوم در برابر خوردگي ، پوشاندن تجهيزات در معرض خوردگي يا استفاده از بسته هاي شيميايي انجام ميشود.

*اگر محل نصب تجهيزات در محلي است که احتمال حضور بخارهاي قابل انفجار وجود دارد، بايد ترانسديوسر، ترانسميتر و منبع تغذيه انها براي چنين محيط هايي مناسب باشند. اين موضوع معمولا با قراردادن تجهيزات در داخل پوششي پاکسازي شده يا مقاوم در برابر انفجار يا استفاده از طراحي هاي ذاتا ايمن مهيا ميشود.

*شايد مهم ترين موضوع در انتخاب يک ترانسميتر فشار، محدوده کاري است. دو مسئله متناقص را بايد در نظر داشت يکي دقت تجهيز و ديگري ميزان تحمل ان در برابر فشارهاي خارج از محدوده. براي داشتن دقت بهتر محدوده کاري ترانسميتر بايد پايين باشد، تا خطا که معمولا درصدي از محدوده کاري است حداقل شود.  از طرف ديگر بايد صدمات ناشي از فشارهاي اضافي ايجاد شده در نتيجه خطاهاي کاري طراحي غلط يا اشتباه کردن در ايزوله کردن تجهيز در مرحله تست فشار و راه اندازي را در نظر داشت. بنابراين علاوه بر مشخص کردن محدوده کاري تعيين ميزان تحمل ترانسديوسر در برابر فشارهاي اضافي نيز مهم است.

اغلب تجهيزات فشار داراي قابليت تحمل فشار اضافي، در حد50%تا200% محدوده کاري هستند0

اگر نياز بيشتري به محافظت در برابر فشارهاي اضافي، که عامل ايجاد انها موقتي است حس شود ميتوان از اسنابرها استفاده کرد. اين تجهيزات ضربه هاي فشار را حذف ميکنند ولي باعث دقت اندازه گيري ميشود. اگر فشار اضافي ايجاد شده در مدت زماني بيشتري وجود داشته باشد با نصب يک شير اطمينان ميتوان از سنسور محافظت کرد ولي اين کار باعث ميشود زمانيکه شير باز ميشود اندازه گيري وجود نداشته باشد.

*اگر ترانسميتر در دماهاي محيطي بالا کار ميکنند  پوشش ان ميتواند به صورت الکتريکي  يا به وسيله اب خنک شود يا ميتوان ان را در محيط قابل تهويه قرار د اد. زمانيکه دماي کاري در حده انجماد سيال پايين مي ايد بايد از گرمايش مقاومتي يا رديابي بخار همراه با عايق سلزي حرارتي استفاده شود. در صورتيکه دماي فرايند بالا باشد ميتوان از روش هاي مختلف جداسازي تجهيز اندازه گيري فشار از فرايند استفاده کرد. اين موارد شامل سيفونها، بسته هاي شيميايي به وسيله لوله کشي براي نصب تجهيز در مکان دورتر و پاکسلزي شده ميباشد.

بدون استثنا، تمام سنسورهاي فشار نياز به نگهداري و کالبيره مجدد دوره ايي و زمان بندي شده دارند. لازم است ترانسديوسر به طور دوره ايي از مسير فرايند خارج شوند. بديهي است براي انجام چنين کاري بايد مطمئن بود که اين عمل باعث توقف اجراي فرايند و صدمه نميشود. از انجا که سيال فرايند ممکن است سمي خورنده با براي سلامتي افراد خطرناک باشد لازم است در برابر رها شدن چنين سيالهايي از خطوط مراقبت لازم لحاظ شود.

 

ملاحظات نسبي:

در صورت امکان تجهيزات اندازه گيري فشار بايد در معرض ديد باشد و در ارتفاعي نصب شوند که با چشم به راحتي ديده شود.

 

در يرخي از کاربردها لازم است از تماس سيال فرايند با المان اندازه گيري جلوگيري شود و بين فرايند و تجهيزات اندازه گيري واسط قرار داده شود. فرايند ممکن است مضر، سمي، خورنده، ساينده باشد يا تمايل به محدود کردن مسير يخ زدن يا از هم پاشيدگي دماهاي محيطي داشته باشد يا گرم تر يا سردتر از دماي کاري سنسور باشد. دليل ديگر براي قرار دادن واسط بين فرايند و تجهيزات اندازه گيري فشار فيلتر ذرات جامد که باعث گرفتگي ميشوند مي باشد. براي حذف ذرها يا لرزش هايي که باعث صدمه به المان اندازه گيري ميشود نيز از واسط استفاده مي شوند.

 

از بهترين توليد کنندگان ترانسميتر فشار مي توان به شر کتهاي اندرس هاوزر،روزمونت،ويکا،يوکوگاوا،هانيول،فاکسبرو  را مي توان نام برد.

منبع: https://eshopsanat.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1/

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,برای,انتخاب,ترانسمیتر,فشار,مناسب, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 21:47

مواجه شدن با يک خانه به هم ريخته بعد از يک روز کاري اتفاق ناخوشايندي است. حتما در مورد ترفندهاي نظافت منزل زياد مطالعه کرده‌ايد يا شنيده‌ايد. مثلا چگونه خانه‌اي هميشه تميز داشته باشيم؟ يا چگونه در 10 دقيقه خانه را تميز کنيم؟ تمام اين راهکارها و ترفندها زماني کارساز هستند که وقت کافي براي آن‌ها داشته باشيم.

همه ما بر روي تميزي منزل و محل کار حساس هستيم. اگر تجربه استفاده از خدمات آنلاين، مانند نظافت منزل را داشته باشيد، مي‌دانيد پيدا کردن نظافتچي منزل يا يک شرکت نظافت منزل که بتواند خواسته‌هاي شما را از نظافت به خوبي برآورد کند، بسيار سخت است. پس چه راهي براي تشخيص کيفيت خدمات حوزه نظافت وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا به اين موضوع مهم بپردازيم.

 

xk7j_e3.jpg

 

خدمات محبوب نظافت در دستان شماست!

تکنولوژي زندگي را تغيير داده و راه‌هاي ارتباطي ما را گسترده‌تر کرده است. در گذشته بايد ساعت‌ها زمان صرف مي‌کرديم تا شماره يک شرکت نظافتي را پيدا کنيم و درخواست خود را طريق تماس تلفني به آن شرکت اعلام کنيم. اما اين روزها شيوه‌هاي متفاوت و راحتي وجود دارد. مثلا براي پيدا کردن نظافتچي منزل، عده‌اي سريعاً اقدام به جستجوي نظافت منزل در گوگل مي‌کنند؛ يا اين‌که با نصب اپليکيشن نظافت منزل، يک نظافتچي منزل درخواست مي‌کنند. اگر شما به وب سايت يا اپليکيشن خدمت از ما مراجعه کنيد، تمامي خدمات محبوب نظافت را مشاهده مي‌کنيد.

هر يک از ارائه دهندگان، خدمت رساني خود را محدود به يک شهر يا تنها چند شهر در ايران کرده‌اند. به گزارش ايسنا، اپليکيشن و وب سايت خدمت از ما که اين روزها در حال گسترش خدمات نظافت است، خود را محدود به شهر تهران يا تنها چند شهر بزرگ نکرده است. شما مي‌توانيد علاوه بر شهرهايي که خدمات نظافت منزل در آن‌ها ارائه مي‌شود، پروفايل متخصصان آن شهر را نيز در وب سايت و اپليکيشن خدمت از ما مشاهده کنيد.

 

 

 

خدمات محبوب در نظافت کدامند؟

براي آنکه يک ساختمان تميز به نظر برسد، بايد قسمت‌هاي مختلف آن تميز شود. اين تفکر اشتباه است که تنها به نظافت منزل و نظافت شرکت خود اهميت دهيم. نماي ساختمان، کف ساختمان و مشاعات از جمله قسمت‌هايي هستند که اگر تميز شوند حسابي به چشم مي‌آيند. اگر در ساختمان يا آپارتمان زندگي مي‌کنيد، بهتر است هر يک يا دو سال براي کفسابي و نماشويي اقدام کنيد.

خدماتي را که در حوزه نظافت بسيار موردتوجه هستند، در زير مشاهده مي‌کنيد:

  • نظافت منزل
  • نظافت شرکت و محل کار
  • خدمات نماشويي و کفسابي
  • نظافت راه پله مشاعات (پارکينگ، آسانسور)

 

کيفيت ارائه خدمات نظافت منزل

چنانچه با يک شرکت نظافتي تماس بگيريد يا در يک وب سايت سفارشي را ثبت کنيد، نمي‌دانيد شخصي که به منزل شما مي‌آيد تا چه اندازه به کار خود تسلط دارد. خدمت از ما با تجربه‌اي که سال‌ها در زمينه ارائه خدمات نظافتي دارد، به خوبي نياز مشتريان را شناسايي کرده است.

کيفيت ارائه خدمات و نحوه پشتيباني از آن، دو فاکتور بسيار مهم است که براي عموم مردم حائز اهميت است. همان‌طور که گفتيم خدمت از ما براي افرادي که به کيفيت اهميت مي‌دهند، چاره‌اي انديشيده است. اگر براي نظافت منزل سفارش خود را از طريق وب سايت يا اپليکيشن ثبت کنيد، پس از چند دقيقه، چندين شرکت خدماتي نظافتي به شما پيشنهاد قيمت مي‌دهند. با بررسي پروفايل متخصصان و نظرات ديگر مشتريان، به دلخواه خودتان بهترين متخصص را انتخاب کنيد.

 

 

 

پشتيباني، از لحظه ثبت سفارش تا انتهاي کار

با وجود پشتيباني ديگر نگران اين نيستيد که درخواست شما پيگيري مي‌شود يا خير. هرگونه سوال يا نارضايتي در خصوص عملکرد متخصص داشتيد، مي‌توانيد آن را با نيروهاي پشتيباني خدمت از ما در ميان بگذاريد. مثلا اگر نظافتچي نتوانست رضايت شما را برآورد کند، مي‌توانيد در همان يک ساعت اول اعزام نظافتچي، اقدام به تعويض نيروي نظافتي کنيد.

 

خدمت از ما

نظافت منزل، نظافت راه پله و پارکينگ، نظافت شرکت و محل کار، نماشويي و کفسابي را به دست متخصصان بسپاريد.

در بازار خدمات آنلاين خدمت از ما مي‌توانيد به رايگان از چند متخصص خدمات محبوب نظافت در شهر خودتان، قيمت بگيريد. همچنين با مشاهده پروفايل متخصصان، تخصص آن‌ها و نظرات مشتريان قبلي، از کيفيت دريافت خدمات اطمينان حاصل کنيد.

https://bit.ly/35a3gPQ

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : • خدمات,نماشویی,و,کفسابی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 554 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 18:47

از ساز و کار فاشيسم تا کنسول افتخاري

تازه هاي نشر

کتاب ساز و کار فاشيسم

جيسن استنلي | مترجم: بابک تختي | انتشارات نگاه

نويسنده کتاب ساز و کار فاشيسم، خود را صرفا به بازبيني و بررسي حکومت‌هاي گذشته فاشيستي و نازيستي محدود نمي‌کند او درون مايه‌هاي فاشيسم را از دل جهان امروز، بيرون ميکشد و نشان مي‌دهد چگونه فاشيسم و نازيسم هنوز زنده است؛ از هيتلر تا ترامپ، از اردوگاه آشويتس تا «مجرم» خواندم سياه پوست‌ها، از يهود ستيزي تا اسلام هراسي.
لب کلام جيسن استنلي آن است که آنها صرفا زاييده توهم و قدرت طلبي سياست‌مداران است. از آن جا که مضامين اين کتاب بسيار معاصر است. مي توان آن را نسخه‌اي روزآمد از مفاهيم کلاسيک در باب فاشيسم دانست.

کتاب کنسول افتخاري

گراهام گرين | مترجم: احمد ميرعلايي | نشر نو

گروهي از انقلابي‌ها در يکي از شهرهاي کوچک آرژانتين نقشه ربودن سفير آمريکا را طراحي مي‌کنند اما به اشتباه کنسول افتخاري انگلستان را مي ربايند… همه شخصيت‌هاي اصلي اين رمان پر کشش که گرين در کمال استادي بر پيرنگ آن مسلط است،ناگريزند در مواجهه با بي‌عدالتي‌ها و مظالم اين دنياي خشن فداکارانه در ازاي خشنودي وجدان خويش محروميت‌هايي را تحمل کنند. سرانجام پيش‌تر «پيروزي» به نظر مي‌آمد، پس از نيل به اهداف چونان شکستي تلخ جلوه مي‌کند.
گراهام گرين دراين اثر با واقع‌بيني و طنز ظريف و رشک‌برانگيز خاص خود، خواننده را به مشارکت در وقايع و انديشه‌هاي داستان وا مي‌دارد، بي آن که معلم اخلاق جلوه کند.

کتاب ايام آموختن

آن ويازمسکي | مترجم: قاسم روبين | نشر مرکز

کتاب ايام آموختن يا به عبارتي مرارت آموختن روايتي است مستند از زندگي گدار و همسرش آن ويازمسکي، که دانشجوي فلسفه است و بازيگر دختري برخاسته از محيط و خانواده‌اي پايبند اصول و سنت و نوه‌ي فرانسوا مورياک نويسنده. آنچه در کتاب مي‌گذرد، نه محدود و منحصر به گزارشي خطي، که بازتابي است از زندگي و سينما و درس و دلباختگي زوجي که آينه‌ي هم‌اند، تلفيقي از زندگي فردي و حيات اجتماعي اين دو در دوره‌اي از تاريخ …

فروشگاه کتاب کاواک

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : از,ساز,و,کار,فاشیسم,تا,کنسول,افتخاری, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 12:31

ماليات بر ارث

ماليات بر ارث چيست؟

ماليات بر ارث مالياتي است که وراث براي دريافت سهم الارث خود بايد به اداره امور مالياتي کشور پرداخت کنند.

وراث براي فروش و انتقال اموال متوفي بايد ابتدا نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نمايند و پس از آن مفاصاحساب ماليات بر ارث اموال متوفي را با پرداخت ماليات اموال او دريافت خواهند کرد.

پس از آن اجازه ي فروش اموال را خواهند داشت.

اموال مشمول ماليات بر ارث

هزينه هاي کفن و دفن و همچنين بدهي هاي متوفي در صورتي که بتوان آن ها را با مدارکي اثبات کرد ، از اموال مشمول ماليات بر ارث کسر مي شود.

وراث مي بايست تمامي اموال و دارايي ها و همچنين بدهي هاي متوفي را در اظهارنامه ماليات بر ارث به اداره امور دارايي محل سکونت متوفي ابراز کنند.

نرخ ماليات بر ارث

نرخ ماليات بر ارث با توجه به نسبت وراث و متوفي و همينطور نوع و ميزان دارايي هاي بجا مانده از او متفاوت است.

طبقه بندي وراث

وراث ازنظر قانون ماليات‌هاي مستقيم به سه‌طبقه تقسيم مي‌شوند:

  1. ابتدا وراث طبقه اول که عبارت‌اند از پدر، مادر، زن، شوهر، اولاد و اولاد اولاد هستند.
  2. سپس وراث طبقه دوم قرار دارند که شامل اجداد، برادر، خواهر، و اولاد آن‌ها مي شود.
  3. و بعد از آن، وراث طبقه سوم قرار دارد که شامل عمو، عمه، دايي، خاله و اولاد آن‌ها است.

s984_a2.jpg

اموال معاف از ماليات بر ارث

اموال معاف از ماليات بر ارث ، عبارت است از:

  • وجوه بازنشستگي و وظيفه و پس‌انداز خدمت و مزاياي پايان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخريد خدمت و مرخصي استحقاقي استفاده ‌نشده و بيمه‌هاي اجتماعي و نيز وجوه پرداختي توسط مؤسسات بيمه يا بيمه‌گزار و يا کارفرما از قبيل انواع بيمه‌هاي عمر و زندگي، خسارت فوت و همچنين ديه و مانند آن‌ها حسب مورد که يکجا و يا به‌طور مستمر به ورثه متوفي پرداخت مي‌شود.
  • اموالي که براي سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهاي مذکور در ماده (?) قانون ماليات‌ها مورد وقف يا نذر يا حبس واقع شود البته به‌شرط تأييد سازمان‌ها و نهادهاي مذکور.
  • اثاث البيت محل سکونت متوفي
  • اموالي که جزء ماترک متوفي بوده و طبق قوانين يا احکام خاص، مالکيت آنها سلب و يا بصورت بلاعوض در اختيار اشخاص موضوع ماده (?) قانون ماليات‌ها قرارگيرد با تأييد اشخاص مزبور مشمول ماليات بر ارث قرار نمي‌گيرد.

حنما سوالات زيادي در مورد ماليات بر ارث در ذهن شما وجود دارد که پاسخ آن را دريافت نکرده ايد.

سوالاتي از قبيل :

ماليات بر ارث اموال مختلف چند درصد است؟

نحوه پر کردن اظهارنامه ماليات بر ارث چگونه است؟

از چه معافيت هايي براي ماليات بر ارث مي توان استفاده کرد و ...

براي يافتن پاسخ سوالات فوق و بسياري از سوالات ديگر توصيه مي کنيم به سايت مشاوران مالياتي فراز به نشاني www.faraztax.com مراجعه کنيد و با يک مشاور مالياتي خوب مشاوره رايگان داشته باشيد!

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : نرخ,مالیات,بر,ارث, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 249 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 19:56

منبع:

http://www.astro.caltech.edu/twiki_phat/bin/view/Main/Karaabama

 

آيا به دنبال يک کارگر براي نظافت منزل ارزان قيمت هستيد؟ بسياري از افرادي که به عنوان نظافتچي منزل در شرکت نظافتي کار مي کنند داراي تجربه هستند و در کار نظافت منزل متخصص شده اند. اما پيدا کردن کارگر براي نظافت منزل که به بهترين نحو کار نظافت منزل شما را انجام دهد، بسيار مشکل است. کارگر نظافت منزل ما از نظر زمينه فعاليت و سابقه کار نظافتچي منزل مورد بررسي قرار مي گيرد. کارگر نظافت منزل که در "کاراباما" هستند توسط شما و ساير مشتريان نظافتچي منزل رتبه بندي مي شوند. مهمتر از همه، هنگامي که شما يک کارگر براي نظافت منزل را از طريق karaabama.com رزرو مي کنيد، ارائه خدمات با کيفيت مهمترين مزيت محسوب مي شود. اين بدان معني است که اگر شما از کارگر نظافت منزل خود راضي نيستيد، مي توانيد در يک ساعت اول درخواست نظافتچي منزل جديد داشته باشيد. معمولا نظافت منزل توسط خانم يکي از پردرخواست ترين خدمات نظافتچي منزل است.

 

کارگر براي نظافت منزل داراي چه خصوصياتي است؟

  • کارگر براي نظافت منزل داراي تجربه و آموزش ديده است.
  • خدمات به صورت 24/7 ارائه مي شود.
  • پشتيباني شدن خدمات ارائه شده توسط "کاراباما"
  • قيمت مناسب، مقرون به صرفه بودن نظافتچي منزل
  • ارائه چندين شرکت نظافتي و انتخاب به عهده خود شماست

 

نظافت منزل توسط خانم

اگر تاکنون نظافتچي منزل استخدام نکرده ايد. به شما پيشنهاد مي کنم که همين حالا نظافت منزل توسط خانم جوان را ثبت نماييد. ما يک مجموعه از شرکت نظافتي را جمع آوري نموده ايم، که فقط نظافتچي با تجربه و مطمئن در آن حضور دارد. شما با بهترين کيفيت و به راحتي نظافت منزل توسط خانم را از ما دريافت مي کنيد.

 

7ha3_t2.jpg

 

در صورتي که شما به هر دليلي از خدمات نظافت منزل توسط خانم رضايت نداشتيد مي توانيد در همان يک ساعت ابتداي کار، درخواست نظافت منزل توسط خانم جديد را داشته باشيد. ما تمام تلاش خود را براي ارائه بهترين خدمات نظافتچي منزل را داريم. زيرا مشتريان ما بعد از گذشت سال ها دليل اعتماد به ما را نظافتچي منزل با کيفيت و مطمئن اعلام کرده اند. بنابراين اگر از تجربه نظافت منزل توسط خانم بي کفايت، غيرقابل اعتماد و گران قيمت را داشته ايد همين امروز درخواست خود را در سايت و يا اپليکيشن "کاراباما" ثبت نماييد. در صورتي که شما يکبار سرويس نظافت منزل توسط خانم را با ما تجربه نماييد مسلما درخواست خود را براي نظافتچي منزل تکرار خواهيد نمود.

 

درخواست نظافتچي

نحوه درخواست نظافتچي بدون نياز به تماس تلفني است. شما به راحتي مي توانيد درخواست نظافتچي خود را در سايت و اپليکيش "کاراباما" ثبت نماييد. درخواست نظافتچي شما مورد بررسي قرار مي گيرد. از بين شرکت نظافتي حاضر، نزديک ترين متخصص به درخواست نظافتچي که شما ثبت نموده ايد به شما پيشنهاد مي شود. از بين شرکت نظافتي که به شما پيشنهاد شده است خودتان انتخاب مي کنيد که با کدام نظافتچي منزل کار خود را انجام دهيد. کارگر براي نظافت منزل شما کاملا اختياري است. همه چيز بستگي به درخواست نظافتچي شما دارد.

 

آيا به دنبال يک نظافتچي منزل هستيد؟

تميز نگه داشتن خانه مي تواند يک کار بي پايان باشد که بيشتر اوقات زمان استراحت و تفريح ما صرف آن مي شود. اگر مدتي است که زندگي شما با کارهايي مثل: کشيدن جاروبرقي، پاک کردن گرد و غبار و عوض کردن و شستن ملحفه تختخواب مي چرخد، درخواست نظافتچي منزل حرفه اي بهترين راه حل است. بسته به موقعيت مکاني شما و درخواست نظافتچي منزل شما بهترين و نزديک ترين شرکت نظافتي حاضر در "کاراباما" به شما پيشنهاد مي شود. نظافتچي منزل توسط خانم يا نظافتچي منزل توسط آقا هر دو ارائه مي شود. نظافتچي منزل خود را با بهترين کيفيت و مناسب ترين قيمت دريافت نماييد.

 

برخي از وظايف نظافتچي منزل

  • پاک کردن گرد و غبار، کشيدن جاروبرقي همه اتاق ها
  • خالي کردن سطل زباله و برگرداندن به اتاق
  • تميز کردن پيشخوان آشپزخانه، کف و اجاق گاز
  • شستشوي حمام، وان و تميز کردن توالت

تنها بخشي از خدمات ارائه شده توسط نظافتچي منزل مي باشد. که توسط کارگر نظافت منزل ارائه مي شود.

 

شرکت نظافتي

پيدا کردن يک شرکت نظافتي قابل اعتماد، شايسته و مقرون به صرفه مي تواند دشوار باشد. مهم نيست که شما در کجا زندگي مي کنيد، خانه شما چقدر کوچک و بزرگ است و بودجه شما چقدر است. گذشته از همه اينها، شما بايد به نظافتچي منزل خود اعتماد داشته باشيد. بنابراين با اطمينانبه آنها مي توانيد نظافت خانه خود را به دست آن ها بسپاريد. و اگر مي خواهيد درخواست نظافتچي منزل داشته باشيد، حق داريد انتظار داشته باشيد که به خانه اي تميز دست يابيد."کاراباما" با در بر داشتن بيش از صد شرکت نظافتي، نزديک ترين شرکت نظافتي به درخواست شما را ارائه مي دهد. ما مجموعه از بهترين شرکت هاي نظافتي را در بر داريم تا هميشه بهترين پيشنهاد را به شما ارائه دهيم.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : برخی,از,وظایف,نظافتچی,منزل, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 285 تاريخ : جمعه 22 آذر 1398 ساعت: 22:49

فروشگاه درگاه نمايندگي و عامل فروش انواع قرنيز در شيراز

قرنيز چيست ؟ Coice

در واقع قرنيز يک نوع مصالح ساختماني است که در محل تلاقي و فاصله ما بين ديوار و کف کار مي شود . کاربرد قرنيز هم براي زيبايي و جدا کردن بصري رنگ ديوار و اتاق استفاده مي شود و هم در مواردي براي پوشاندن سيم برق و يا داکت سيم هاي تلفن و غيره . اما مهمترين مورد کاربرد قرنيز براي محافظت پاي ديوار از نفوذ رطوبت به قسمت نازک کاري و نيز محافظت در برابر ضربه هاي ناشي از جابجا کردن وسايل و اسباب و اثاثيه است.

niyz_w1.jpg

قرنيز در انواع و اقسام و رنگ هاي مختلف وجود دارد و بنابر سليقه مشتري و نيز باتوجه به ديگر مصالح و متريال مورد استفاده در اتاق يا سالن و جاهاي ديگر ساختمان ، مي توان از انواع سنگي ، چوبي ، MDF (ام دي اف )  يا PVC ( پي وي سي ) استفاده کرد.

 

قرنيز ام دي اف

قرنيز ام دي اف يکي از زيباترين و در عين حال با دوام ترين انواع قرنيز ها مي باشد. قرنيز ام دي اف مي تواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف توليد شده و قابليت نصب بر روي انواع کف پارکت ، سراميک و سنگ را دارد.

 

قرنيز MDF از ارتفاع ? سانتيمتر تا ?? سانتيمتر موجود است و ضخامت آنها ? و ?? ميليمتر مي باشد. يکي از مهمترين مزيت هاي قرنيز ام دي اف نسبت به ديگر انواع ، اين است که قرنيز ام دي اف داراي طرح چوب مي باشد و دقيقا مانند چوب کليه رگه ها  و رنگ هاي طبيعي چوب در ان قابل مشاهده است که نماي بسيار زيبا و طبيعي به منزل و ساختمان مي دهد.

 

قرنيز در شيراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع قرنيز ام دي اف در شيراز مي باشد که توانسته با بزرگترين توليدکنندگان قرنيز MDF  همکاري نمايد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : انواع,قرنیز,در,شیراز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 259 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 21:09

رسيدن به صفحه اول نتايج گوگل با 4 قدم در 2019

فرقي نمي کند هدف شما از ايجاد وبسايت چيست يا ورودي خود را چگونه وارد سايت مي کنيد، اما بايد در نظر داشته باشيد رسيدن به صفحه اول گوگل بايد اصلي ترين هدف شما براي سايت خودتان باشد. چرا که گوگل با هدايت 70 درصد از ورودي وبسايت ها نقش مهمي در رسيدن به موفقيت آنلاين دارد. در اين مقاله چند فاکتور اصلي براي رسيدن به صفحه اول گوگل را بررسي مي کنيم.

5cmt_q4.jpg

75 درصد از کاربران تنها نتايج صفحه اول جستجو را نگاه مي کنند و اصلا سري به صفحه دوم نمي زنند. بهمين دليل حضور در صفحه دو و بالاتر نتايج نمي تواند کمک زيادي به ديده شدن سايت شما کند.

طراحي سايت استاندارد

پيش از هر چيز شما بايد سايتي استاندارد با رعايت تمام اصول سئو داشته باشيد. حتما براي طراحي سايت، اصول سئو تکنيکال را رعايت کنيد، نام دامنه خود را کوتاه و طوري انتخاب کنيد که در ذهن مخاطبان باقي بماند. از اعداد در نام دامنه استفاده نکنيد، طول Url ها را کوتاه نگه داريد و انگليسي بنويسيد. اما اگر با جستجوي عبارت چگونه به نتايج صفحه اول گوگل برسيم، به اين صفحه هدايت شده ايد، احتمالا کار طراحي سايت شما به پايان رسيده و قصد داريد فرآيند سئو را شروع کنيد. اما برخي ايرادات سئو تکنيکال و افزايش تجربه کاربري يا UX هم چنان با چند تغيير قابل رفع هستند. پس حتما به مقاله لينک شده مراجعه کنيد و مطمئن شويد کاربر پس از ورود به سايت شما، در آن باقي خواهند ماند و رضايت خواهد داشت. سپس به رسيدن به نتايج صفحه اول گوگل فکر کنيد.

 

قدم اول : توليد محتواي با ارزش

1. محتواي ارزشمند توليد کنيد

بهترين کار براي افزايش رتبه در نتايج جستجوي گوگل، اين است که با توليد محتواي با ارزش بر پايه اصول سئو ، به اصلاح "بازاريابي محتوا" يا "content marketing" کنيد.

فرض کنيد کسب و کار شما مربوط به پرندگان خانگي باشد و شخصي در گوگل جستجو کند "قفس مرغ عشق چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟" و مقاله يا محتواي سايت شما در لينک يک جستجو در مقابل جستجوگر ظاهر شده و شخص وارد سايت شود. از اين لحظه محتواي شما مانند فروشنده اي حرفه اي، بايد کاربر را به پاسخ سوالش برساند و در انتها محصول خود را که تمام اين ويژگي ها را دارد به وي ارائه کند. احتمال خريد کاربر و نرخ تبديل مشتري قطعا رشد خواهد کرد.

براي اين منظور يک کارشناس توليد محتواي با تجربه استخدام کنيد و وي را در جريان طرح و برنامه بازاريابي محتواي خود بگذاريد. در غير اين صورت مي توانيد سفارش توليد محتواي خود را به کارشناسان و نويسندگان مجرب راش وب بسپاريد تا مقاله اي کامل و بهينه با هدف افزايش فروش در اختيار شما قرار دهند.

حتما متن ها و محتواهايي که بر روي سايت منتشر مي کنيد را از نظر کيفي، جذابيت و حتي املا صحيح کلمات چک کنيد. گوگل محتواي با کيفيت را دوست دارد.

محتواي شما بايد پاسخي جامع، کامل و موثق به کاربران ارائه دهد و آنها را به مطالعه آن تشويق کند. لينک سازي داخلي مناسب نيز مي تواند، کاربر را به مطالعه بيشتر ترغيب کند.

 

2. محتواي سايت شما بايد اختصاصي باشد.

محتواي تکراري، مانند آفتي به جان صفحات شما مي افتد و رتبه هاي شما را يکي پس از ديگري پايين مي اندازد. Duplicate content يا محتواي تکراري ، مي تواند از صفحه ديگري از سايت خودتان کپي شده باشد يا از هر کجاي ديگر در فضاي وب. گوگل کاملا بر روي اين مساله حساس است و صفحات سايت هاي خاطي را از نتايج جستجو پاک مي کند. پس سعي کنيد حتي يک پاراگراف هم محتواي تکراري نداشته باشد. پس حتما محتواي خود را اختصاصي و با کيفيت نشر دهيد و نگران دزديده شدن آن توسط ديگران نباشيد، به محض اينکه شما مطلبي را منتشر مي کنيد و توسط google search console تقاضاي ايندکس شدن مي دهيد گوگل به خاطر مي سپارد که نويسنده آن کيست. حتي کپي شدن مطلب شما در سايت هاي ديگر ممکن است براي مدتي گوگل را به اشتباه بندازد و سايت کپي کننده جايگاه بهتري بدست بياورد اما به محض چک شدن دوباره اين موضوع به امتيازي براي شما تبديل مي شود.

کپي شدن مطلب شما توسط سايت هاي ديگر، کيفيت مقاله تان را نشان مي دهد و همين امر مي تواند به رسيدن مقاله شما به نتايج برتر گوگل کمک کند. عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد!

 

3. از عکس و فيلم در محتواي خود استفاده کنيد.

گوگل علاوه بر محتواي با کيفيت از وجود داشتن ويدئو و تصاوير اختصاصي در صفحات شما استقبال مي کند. شما مي توانيد براي صفحات خود عکاسي کنيد يا تصاويري توليد کنيد، که در حاليکه هماهنگ با محتواي شما هستند، نبايد کپي شده از سايت هاي ديگر باشند.

داشتن يک ويدئوي جذاب مي تواند زمان حضور کاربر در صفحه را بالا ببرد و گوگل نيز متوجه اين موضوع مي شود. براي تصاوير خود نيز فراموش نکنيد توضيحات image alt بنويسيد. اين توضيحات را طوري بنويسيد که انگار براي يک شخص نابينا مي خواهيد تصوير را توصيف کنيد. حتما از کلمه کليدي خود در توضيحات تصاوير استفاده کنيد.

 

4. کلمات کليدي را به کار ببريد.

از سرچ کنسول سايت خود، کلمات کليدي که در آن ها ديده شده ايد و جايگاه مناسبي داريد را استخراج کنيد و مطالب جديدي حول اين کلمات توليد کنيد. مي توانيد اين کلمات را در مقالات جديد به صفحه هدف خود لينک کنيد تا گوگل متوجه شود که با چه عبارتي مي خواهيد صفحه هدفتان در نتايج ديده شود.

به سراغ عبارات بسيار کوتاه نرويد، چرا که رقابت بسيار سخت است و به دنبال عبارات بسيار بلند نيز نرويد، به اين دليل که حجم جستجوي پاييني دارند.

الگوريتم رنک برين، به طور مفهومي محتواي شما را بررسي مي کند و براي انتخاب کلمه کليدي در حضور رنک برين به مقاله لينک شده مراجعه کنيد. در اين مقاله، توضيحات کاملي از نحوه هدف گذاري صحيح براي کلمات کليدي براي شما آورده ايم.

هرگز صفحاتتان را مملو از تکرار کلمات کليدي نکنيد، اين کار کمکي به رسيدن به صفحه اول نتايج گوگل نخواهد کرد.

 

قدم دوم : اصول سئو تکنيکال در بدنه سايت

1. نامي مناسب براي دامنه خود انتخاب کنيد.

پيش از هر چيز نامي مناسب براي دامنه خود انتخاب کنيد و سعي کنيد نام برند شما نه خيلي طولاني باشد که مخاطبان نتوانند آن را به خاطر بسپارند نه نحوه نوشتن آن سخت باشد. از دامنه هاي شناخته شده مثل .com يا .ir استفاده کنيد. اگر کسب و کار شما به صورت محلي است و تنها در کشور خود فعاليت مي کنيد استفاده از پسوند کشورتان، براي ايران .ir کمک بزرگي به ظاهر شدن سايت شما در نتايج جستجوي مردم همان کشور مي کند. سعي کنيد از اعداد، نشانه ها و سمبل ها در آدرس دامنه خود استفاده نکنيد، چرا که يکي از فاکتورهاي اسپم به نظر رسيدن سايت شماست.

استفاده از سابدامين نيز منسوخ شده است و سعي کنيد از آن دوري کنيد. آدرس URL صفحات خود را انگليسي بنويسيد، اين کلمه بايد معنادار باشد تا گوگل متوجه آن شود و به تمام زبان هاي دنيا ترجمه کند. همين طور مخاطبي که قصد کليک بر روي لينک شما را دارد، متوجه شود که اين آدرس قرار است راجع به چه موضوعي صحبت کند. آدرس URL نبايد به صورت بي معني مانند page1 باشد.

2. توضيحات (دسکريپشن ها) را حتما بنويسيد.

هر سيستم مديريت محتوايي که استفاده مي کنيد بخشي براي درج توضيحات متا دارد. براي هر صفحه اي که مي سازيد توضيحات متا دسکريپشن را بنويسيد. اگر تصويري روي وبسايت خود آپلود مي کنيد، برايش توضيحات متا دسکريپشن بنويسيد. در اين توضيحات حتما از کلمات کليدي خود استفاده کنيد. اين فعاليت، کمک بزرگي به سئوي کلي سايت شما خواهد کرد.

3. از تيترها غافل نشويد.

تگ هاي H ، در اولويت بندي مطالب و مشخص کردن سلسه مراتب آن از اهميت بالايي برخوردار هستند. تيتر اصلي هر صفحه با تگ h1 منتشر مي شود، کلمه کليدي اصلي خود را در آن بگنجانيد و بيش از 60 کاراکتر (بدون احتساب فاصله) ننويسيد. سعي کنيد تيتري جذاب و هيجاني بنويسيد. به جاي مخاطب فکر کنيد که از نتايج جستجو خود چه انتظاري دارد و احتمال کليک کردنش در صورت خواندن چه تيتري بالاتر مي رود. از تگ هاي h2، h3، h4 و ... h6 به درستي استفاده کنيد.

 

قدم سوم: وبسايت خود را شناخته تر کنيد.

1. بک لينک هاي با کيفيت بدست بياوريد.

براي بدست آوردن بک لينک تلاش کنيد. اگر محتواي شما عالي باشد، احتمال کپي کردن آن توسط بلاگر ها و بدست آوردن بک لينک رايگان از اين طريق و همچنين احتمال به اشتراک گذاشته شدن آن نيز در شبکه هاي اجتماعي بالا مي رود. زماني که سايت به سايت شما و صفحه اي بخصوص از آن لينک مي دهد، اين لينک روي انکرتکست بخصوصي قرار مي گيرد، اگر بر روي تصويري باشد نيز در صورتي که توضيحات image alt آن نوشته شده باشد، تا حدودي نقش انکرتکست را بازي مي کند. بهترين بک لينک، بک لينکي است که از سايتي مرتبط با حوزه کاري خودتان بدست مي آوريد، هم چنين بک لينک گرفتن از سايت هاي معتبر و قدرتمند عمومي، خبري، خبرگزاري ها و مجلات اينترنتي نيز مي تواند جايگاه شما را در کلمات کليدي که لينک شده است، بهبود ببخشد.

براي خريد بک لينک با کيفيت دو راه پيش پاي شماست:

- خريد رپورتاژ آگهي

- خريد بک لينک

 

2. در شبکه هاي اجتماعي فعاليت کنيد.

به اشتراک گذاشته شدن، دنبال شدن و لايک شدن مطالب شما در صفحات شبکه هاي اجتماعي، براي گوگل بسيار خوشايند است و به معتبر بودن شما نزد موتورهاي جستجو ختم مي شود. دکمه هاي اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي را فعال کنيد و از کاربران خود بخواهيد مطالب شما را با يکديگر به اشتراک بگذارند. از فعاليت هاي ربات گونه و اسپمي در شبکه هاي اجتماعي بپرهيزيد تا شديدترين تنبيه هاي گوگل شامل حال شما نشود.

3. سايت خود را بروز نگه داريد.

همواره سايت خود را با تازه ترين مقالات بروز نگه داريد و به صفحات قديمي خود سر بزنيد و آن ها را ويرايش کنيد. گوگل سايت هايي که فعاليت خود را قطع مي کنند را از رسيدن به نتايج برتر محروم مي کند.

 

قدم چهارم: از خود گوگل کمک بگيريد!

 گوگل مي تواند بزرگترين چالش سايت شما باشد و در عين حال بهترين راهنماي شما نيز هست. اما چگونه؟

1. کلمات کليدي خود را با کمک گوگل بيابيد.

اگر از تبليغات گوگل استفاده کنيد، دسترسي شما به گوگل کيوورد پلنر باز مي شود و مي توانيد کلمات کليدي و حجم جستجوي آن ها را مشاهده و ارزيابي کنيد. هم چنين ابزار گوگل ترندز، مي تواند به شما در مقايسه حجم جستجوي کلمات کليدي کمک کند ولي تعداد جستجو را بر خلاف گوگل کيوورد فايندر نمي دهد. هم چنين، شناخته شده ترين ابزار براي يافتن کلمات کليدي، kwfinder است که متاسفانه آمار جستجوي ايران را نمي دهد. با اين وجود ايده هاي خوبي براي يافتن کلمات کليدي مي دهد.

2. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنيد.

با معرفي و آغاز به کار الگوريتم کبوتر گوگل، وقتي کاربري جستجوي عباراتي مانند شرکت طراحي سايت را انجام مي دهد، نزديکترين کسب و کارهاي مرتبط در نقشه گوگل در بالاي نتايج جستجو ظاهر مي شود. کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنيد و از مشتريان خود بخواهيد نظرات خودشان را در اين بخش ثبت کنند.

 

اگر اين مقاله توانست شما را راهنمايي کند و به مطالعه بيشتر تشويق کند، هزينه آن را بپردازيد. هزينه مطالعه اين مقاله به سادگي اشتراک گذاري آن است. ممنون خواهم بود اگر مقالات بنده را مطالعه و با همکاران خود به اشتراک بگذاريد.

 

سربلند باشيد

منبع: https://www.rushweb.ir/

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : رسیدن,به,صفحه,اول,نتایج,گوگل,با,4,قدم,در,2019, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 276 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 10:48

در اين مطلب به برسي دوتا از موارد مهم در گرمايش خانه مي‌پردازيم. يکي در مورد گرمايش از کف و ديگري تعمير شومينه.

گرمايش از کف

کرمايش از کف يکي از جديد ترين سيستم‌هاي گرمايشي در خانه است که تمام محيط خانه را به خوبي گرم مي‌کند. يکي از مهم ترين نکات در سيستم گرمايش از کف نقشه گرمايش از کف است که بايد دقيق باشد تا در سيستمچرخش آب مشکلي پيش نيايد و در آينده لوله‌ها دچار مشکل نشوند. هزينه اجراي سيستم گرمايش از کف بستگي به مساحت خانه شما داشته و براي تايين هزينه گرمايش از کف بايد متراژدقيق کف خانه را بدانيد تا متخصص به شما اعلام قيمت بکند.

سيستم گرمايش از کف چيست؟ به صورت کلي سيستم گرمايش از کف مانند رادياتور است که در زير کف ساختمان اجرا مي‌شود و مانند رادياتور عمل کرده و هواي سرد کف خانه را گرم کرده و به مرور تمام خانه کرم مي‌شود.

براي اجراي گرمايش از کف پس از لوله کشي روي آن بتن مي‌ريزند که به آن بتن ريزي گرمايش از کف مي‌گويند. بتن ريزي گرمايش ا کف بسيار مهم مب‌باشد زيرا اگر درست و اصولي اجرا نشود ممکن است تمام سيستم را خراب بکند. نظر کارشناسي در مورد گرمايش از کف اين است که اين سيستم پس از اجرا مي‌تواند به خوبي محيط خانه را گرم کند و بايد نسل بعدي سيستم‌هاي گرمايشي همگي بايد به سمت گرمايش از کف بيايند.

راه اندازي سيتم گرمايش از کف بايد به صورتي باشد که بشود در آينده آن را رسوب گيري کرد و همچنين براي هواگيري گرمايش از کف نيز مشکلي به وجود نيايد. قيمت سيستم گرمايش از کف برقي در ايران به صرفه نبوده و هزينه بالايي دارد. براي گرمايش از کف بهتر است از نمونه‌هاي رايج بازار که به پکيج وصل مي‌شوند استفاده کرد تا هم تعمير آنساده تر باشد و هم هزينه مصرفي آن پايين‌تر باشد.

تعمير شومينه

شومينه نيز ماند گرمايش از کف يک سيستم گرمايشي است و هر سيستمي بعد از مدتي کارکرد نياز به تعمير دارد. تعمير شومينه کاري تخصصي است ئ بايد حتما توسط فردي متخصص انجام شود. براي نمونه براي انجام تعمير ترموکوبل شومينه بايد ترموکوبل شومينه از محل خود خارج شود و به خوبي توسط متخخص تعمير شومينه برسي شود و اگر نياز به تعويض بود ترموکوبل شومينه را تعويض کند. به دليل گران شدن ترموکوبل بيشتر سرويسکاران تلاش مي‌کنند که براي تعمير شومينه نيازي به تعويض ترموکوبل شومينه نباشد و با تعمير ترموکوبل شومينه مشکل مشتري حل شود ولي گاهي اين کار امکان پذير نيست.

ترموکوبل امکان خراب شدن پاييني دارد ولي اگر نياز به تعويض بود بهتر از از نمونه با کيفيتي استفاده کنيد. قيمت ترموکوبل شومينه گازي در بازار بسيارمتفاوت است و بايد در بازار به دنبال نمونه‌هاي با کيفيت باشيد که قيمت نمنايب و معقولي داشته باشند.

سرويس شومينه يکي از روش‌هايي است که از خرابي ترموکوبل جلوگيري ميکند و شما ديگر نيازي به تعمير شومينه نداريد. اگر بخواهيد ترموکوبل را براي خود نصب کنيد مي‌توانيد آموزش نصب ترموکوبل شومينه را در اينترنت پيدا کنيد. براي نصب ترموکوبل شومينه گازي بايد فاصله آن با آتش شومينه و پيلت را دقيق تنظيم کنيد تا هم خطري نداشته باشد و هم دچار خرابي ترموکوبل نشود.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : دوتا,از,موارد,مهم,در,گرمایش,خانه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 20:54

اگر به دنبال تعميرکار يا سرويس­کار مناسب براي نصب پکيج تهران و نصب موتورخانه تهران هستيد و فرصت کافي براي پرس­وجو و پيدا کردن آن را نداريد، ما به شما استفاده از اپليکيشن "خدمت از ما" را پيشنهاد مي­کنيم.­

متقاضيان نصب پکيج تهران، نصب موتورخانه تهران و ساير خدمات گرمايشي در زمستان بسيار زياد مي­شوند. درنتيجه، شايد پيدا کردن يک فرد ماهر و باتجربه با وقت آزاد دور از ذهن به نظر برسد. اما اگر اپليکيشن "خدمت از ما" را روي گوشي خود داشته باشيد، ديگر لازم نيست نگران باشيد. در ادامه استفاده از خدمات نصب پکيج تهران و نصب موتورخانه تهران با کمک "خدمت از ما" را دقيق­تر مورد بررسي قرار مي­دهيم.

 

نصب پکيج تهران

اگر نصب پکيج تهران (به صورت ديواري در آشپزخانه يا تراس) به صورت اصولي و با رعايت نکات آن انجام نشود، بدون شک مشکلات آن در آينده گريبان شما را خواهد گرفت. به همين دليل بهتر است همان ابتدا کار نصب پکيج تهران را به فرد مناسب بسپاريد تا در آينده با مشکلي مواجه نشويد.

 

rw3p_2.jpg

 

نصب انواع پکيج­ها (چه ديواري و چه زميني) به تخصص نياز داشته و نمي‌توان با اکتفا به آموزش تصويري نصب پکيج و نقشه نصب پکيج، آنها را نصب کرد. مطمئنا هزينه نصب پکيج توسط يک متخصص پايين‌تر از هزينه تعمير پکيج، به دليل نصب غيراصولي است.

محل مناسب نصب پکيج در تهران و نحوه نصب آن روي ديوار توسط متخصص انجام مي­شود که از مهم­ترين نکته­ها در نصب پکيج در بالکن هستند. يک متخصص ماهر نکات نصب پکيج را رعايت کرده و تا مدتها خيال شما را از نياز به تعمير پکيج و مشکلات آن راحت خواهد کرد. درخواست خود را در اپليکيشن يا وبسايت "خدمت از ما" ثبت کنيد و کار خود را به متخصصان ما بسپاريد.

 

نصب موتورخانه تهران

خدمات نصب موتورخانه تهران را نمي­توان در يک کلمه خلاصه کرد يا توضيح داد. خدمات متفاوتي از جمله لوله کشي آب گرم و سرد، نصب مخزن، نصب مشعل الکتريکي يا گازي، عايق بندي ديوارها و کف، عايق بندي لوله‌ها و اتصالات و... همه از جمله کارهايي هستند که هنگام نصب موتورخانه تهران (به طور کامل) انجام مي­شوند.

 

 

نصب موتورخانه و راه اندازي آن حتما بايد توسط تکنسيني با تجربه انجام شود. متخصصي که علاوه بر گذراندن آموزش لوله کشي موتورخانه و آموزش تاسيسات موتورخانه، تجربه مناسبي در نصب موتورخانه تهران نيز داشته باشد.

براي پيدا کردن مجرب‌ترين تکنسين‌ها با مناسب­ترين قيمت براي نصب موتورخانه تهران، درخواست خود را در اپليکيشن "خدمت از ما" ثبت کنيد و در کمترين زمان، بهترين نصاب­هاي شهر خود را پيدا کنيد. قيمت­هاي پيشنهادي شرکت­ها و افراد مختلف را مقايسه و نهايتا متخصص مورد نظرتان را انتخاب کنيد.

 

جمع بندي

ما در اين مطلب تنها به خدمات نصب پکيج تهران و نصب موتورخانه تهران پرداختيم؛ اما فراموش نکنيد که "خدمت از ما" تقريبا تمامي خدمات حوزه گرمايش را به کمک متخصصان باتجربه خود پوشش مي­دهد. ويژگي­هاي کارآمد اپليکيشن "خدمت از ما" مانند بررسي قيمت­هاي پيشنهادي، نظرات و امتيازات مشتريان قبلي هر متخصص، به شما براي انتخابي بهينه (چه از لحاظ کيفيت، چه از لحاظ قيمت) کمک زيادي خواهد کرد.

 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : آموزش,لوله,کشی,موتورخانه,و,آموزش,تاسیسات,موتورخانه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:57

رپرتاژ ?

عنوان: چطور با خريد ارز ديجيتال سرمايه خود را چند برابر کنيم

cikp_z4.jpg

به احتمال زياد تاکنون در اخبار، کانال هاي خبري و يا پلتفرم هاي ديگر نام ارز هاي ديجيتال را شنيده ايد. ارز هاي ديجيتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان يک نوع ارز رايج مورد استفاده قرار گيرد، اما اين ارز هاي ديجيتال که در صدر آن ها بيت کوين قرار دارد، رفته رفته تغيير کاربري داده و به يک ايزار براي نگهداري سرمايه تبديل شدند. در ادامه ي اين مطلب مي خواهيم شما را با ارز هاي ديجيتال آشنا کنيم و به شما موارد مورد نياز براي شروع سرمايه گذاري را نشان دهيم. 

 

ارز هاي ديجيتال تغيير کاربري دادند

ارز هاي ديجيتال در ابتدا قرار بود فقط نوعي ديگر از پول باشند. نوعي از پول که هيچ حالت فيزيکي از آن وجود ندارد و فقط به صورت ديجيتال و در وسايل الکترونيک ما وجود دارد. يکي از اهداف هميشگي اين ارز هاي ديجيتال مانند بيت کوين، تبديل شدن به يک ارز جهاني مي باشد. ارز جهاني به اين معنا که اين ارز را بتوان در تمام نقاط دنيا استفاده کرد و ديگر نياز نباشد براي رفتن به يک کشور ديگر به دنبال تبديل پول و خريد ارز ديگري باشيد. اگر چنين ارزي به وجود آيد ديگر مرز هاي جغرافيايي نمي توانند مانع تبادلات مالي بشوند و تمام مردم دنيا مي توانند بدون هيچ محدوديتي با يکديگر در هر کجاي دنيا تبادل مالي انجام دهند. 

البته تمام اين ها فقط هدف اوليه بود و پس از مدتي مردم متوجه پتانسيل بالاي اين ارز ها شدند و رفته رفته ارز هاي ديجيتالي مانند بيت کوين، از يک ارز عادي به يک ابزار براي نگهداري سرمايه تبديل شد. 

مردم به زودي دريافتند که مي توان از اين ارز ها به جهت حفظ ارزش دارايي ها و پس انداز هاي خود استفاده کنند. سپس مردم به سمت خريد اين ارز ها رفتند و اين افزايش تقاضا باعث افزايش قيمت ارز ها شد و از اين لحظه بود که ماجراي ارز هاي ديجيتال به کلي دگرگون شد. 

 

 

سرمايه گذاري

ارز هاي ديجيتالي از جمله بيت کوين، پيش از آن که قيمتشان بالا برود و به چندين هزار دلار برسد اصلا جدي گرفته نمي شدند. اما به محض اين که افزايش قيمت ها شکل گرفت مساله به کلي تغيير کرد. اين ارز هاي ديجيتال توسط مردم به خوبي پذيرفته شد و تبديل به دغدغه اي براي بسياري از دولت ها شد. جدي گرفته شدن اين ارز ها تغييرات مالي زيادي را براي تمام دنيا به همراه داشته است و از مهم ترين تغييرات مي توان تبديل شدن اين بازار مالي به يک بازار سرمايه گذاري را نام برد. 

سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال مانند سرمايه گذاري در بازار بورس است. اگر شما بازار هدف خود را به خوبي شناسايي کنيد و در زمان مناسب سرمايه گذاري خود را انجام دهيد مي توانيد بر روي موج افزايش قيمت سوار شده و در مدت زمان کوتاهي سود قابل قبولي را به دست آوريد. از سوي ديگر اما هر سرمايه گذاري ريسک خودش را به همراه دارد. اگر شما در زمان نادرستي سرمايه گذاري خود را انجام دهيد، علاوه بر آنکه سود نمي کنيد بلکه سرمايه خود را هم از دست مي دهيد. 

شايد به اين فکر مي کنيد که چگونه مي توان در بازار پر هياهو ارز هاي ديجيتال سرمايه گذاري کرده و سود به دست آوريد. ما به شما مي گوييم شما به چه چيزي نياز داريد، به آموزش ارز ديجيتال. 

 

آموزش ارز ديجيتال

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد ارز هاي ديجيتال هستيد کار خيلي دشواري را پيش رو نداريد. تنها کاري که لازم است انجام دهيد يک جست و جوي ساده در سطح اينترنت است و سپس مي توانيد به مقالات بسياري دست پيدا کنيد که به طور کاملا رايگان براي شما قرار داده شده است. اما بايد يک نکته را بدانيد، هيچ چيز بي دليل رايگان نيست. تمام مطالبي که در اينترنت قرار دارند فقط مي توانند به شما نکات اوليه و سطحي را بگويند و شما را با کليت ماجرا آشنا کنند. اما اين مقالات يک مشکل دارند و آن هم اين است که اين مقالات صرفا به شما تئوري را خواهند گفت و هيچ نمونه عملي و کاربردي را به شما نخواهند گفت. علاوه بر آن در هيچ مقاله اي ترفند هاي مهم را به شما نمي گويند. 

اگر شما به طور جدي تصميم خود را گرفته ايد و مي خواهيد به بازار ارز هاي ديجيتال وارد شويد نياز به آموزشي فراتر از مقالات عمومي داريد، شما نياز به دوره آموزش ارز ديجيتال داريد. در اين گونه دوره ها که با نام دوره آموزشي بيت کوين نيز شناخته مي شوند به شما آموزش هاي عملي و کاملا کاربردي داده مي شود و علاوه بر آن، ترفند هاي مورد نياز را نيز دريافت خواهيد کرد. با اين آموزش ها مي توانيد مانند حرفه اي ها به اين کسب و کار وارد شويد. 

 

 

تحريم!

احتمالا ديگر با اين نام آشنايي کامل داريد. ايران يکي از کشور هايي است که تحت تحريم هاي بسيار گسترده و شديد قرار دارد. يکي از موضوعات اصلي اين تحريم ها بخش مربوط به تبادلات مالي مي باشد. 

درست است که گفته شد ارز هاي ديجيتال جهاني هستند و در تمام نقاط دنيا قابل استفاده هستند. اما براي استفاده از آن ها در ايران نياز به يکسري ترفند ها براي دور زدن تحريم ها داريد. بسياري از سايت هاي ارائه دهنده ارز ديجيتال به اجبار مجبور هستند تا به کاربراني که از ايران مي خواهند فعاليتي انجام دهند خدمتي را ارائه ندهند. 

اما مانند هر محدوديت ديگري، گذشتن از اين محدوديت هم ممکن است. براي اين کار شما نياز داريد تا دوره آموزش خريد و فروش ارزهاي ديجيتال را بگذرانيد تا بتوانيد بدون مشکل به خريد و فروش اين ارز ها در ايران بپردازيد. 

فراموش نکنيد که اگر اين ترفند ها را به نشناسيد و به درستي از آن ها استفاده نکنيد ممکن است به راحتي تمام سرمايه شما بلاک شده و از دست برود. 

در نتيجه حداقل در ايران براي اين که بتوانيد در اين بازار سرمايه گذاري کنيد نياز به دوره آموزشي ارزهاي ديجيتال داريد. 

دوره هاي آموزشي ارز ديجيتال به شما تمام مواردي را که براي شروع سرمايه گذاري موفق نياز داريد را مي گويند. 

فراموش نکنيد سرمايه گذاري بر روي ارز هاي ديجيتال نيز مانند هر بازار سرمايه گذاري ديگري سود و ضرر هاي مخصوص به خودش را دارد. اما دانستن نکات و ترفند هاي موجود مي تواند شما را از بسياري از افراد ديگر جلو بياندازد. شما با گذراندن آموزش هاي لازم مي توانيد زمان مناسب جهت سرمايه گذاري را شناسايي کرده و سرمايه خود را افزايش دهيد. 

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : چطور,با,خرید,ارز,دیجیتال,سرمایه,خود,را,چند,برابر,کنیم, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 13:31

استفاده از آبگرمکن ارتباطي به تابستان و زمستان ندارد. در حقيقت زندگي بدون حضور آب گرم امري سخت و شايد غيرممکن باشد. در اين بين نياز به سرويس آبگرمکن يا حتي تعمير آبگرمکن بعد از نصب آبگرمکن به وفور ديده مي‌شود. در صورتي که عمليات سرويس آبگرمکن به دست متخصص اين حرفه انجام شود نياز به تعمير آبگرمکن و هزينه هاي هنگفت تعميرآبگرمکن و در شرايط بدتر نياز به تعويض و خريد قطعه جديد به شدت کاهش مي يابد. بنابراين سرويس آبگرمکن را جدي بگيريد و سرويس آبگرمکن را به موقع و به دست متخصص اين حرفه انجام دهيد.

 در صورتي که سرويس آبگرمکن به دست متخصص انجام نشود و فرد سرويسکار شخص بي تجربه يا کم تجربه اي باشد ممکن است به آبگرمکن شما آسيب وارد نموده و شما مجبور به پرداخت هزينه تعمير آبگرمکن و در شرايط وخيم تر نياز به تعويض و نصب آبگرمکن جديد خواهيد داشت.

 

تعمير آبگرمکن و سرويس آبگرمکن

همان گونه که گفته شد سرويس آبگرمکن و تعمير آبگرمکن کاري تخصصي است و جهت يادگيري تعمير آبگرمکن ايستاده يا تعمير آبگرمکن ديواري حداقل موارد زير را در هنگام آموزش مد نظر داشته باشيد.

 

فيلم آموزش تعمير آبگرمکن ديواري به خصوص فيلم آموزشي تعمير آبگرمکن ديواري بوتان را حتما تماشا کنيد. همچنين آموزش تعمير آبگرمکن ديواري بوتان b3115، آموزشگاه تعمير آبگرمکن ديواري، آموزش تعمير آبگرمکن ديواري بوتان pdf، اموزش رايگان تعمير ابگرمکن ديواري بوتان، آموزش تعمير آبگرمکن ديواري بوتان b3115 حتما پشت سر بگذاريد.

zcmi_s2.jpg

 

تعمير آبگرمکن ايستاده و همچنين تعمير ريگلاتور آبگرمکن ديواري بوتان b3115 تخصصي‌تر است و براي تعمير و سرويس آبگرمکن ديواري بوتان b3115 زمان بيشتري در نظر بگيريد. به شما پيشنهاد مي‌کنيم که تعمير آبگرمکن ديواري قديمي و همچنين تعمير آبگرمکن ديواري شرق تهران را به متخصص تعمير آبگرمکن بسپاريد و براي يادگيري آن زمان نگذاريد، زيرا کمي قديمي‌تر است و پيچيدگي خاصي دارد. 

تعمير آبگرمکن و سرويس آبگرمکن امري کاملا تخصصي است. بنابراين به شما متذکر مي‌شويم تا زماني که آموزش‌هاي لازم را جهت سرويس يا تعمير آبگرمکن را نديده‌ايد دست به کار نشويد. شايد با ديدن فيلم آموزشي تعمير آبگرمکن ديواري يا مطالعه pdf تعمير ريگلاتور آبگرمکن ديواري بوتان متخصص نشويد، اما تا حد زيادي به شما کمک مي‌کند بتوانيد در هنگام ثبت درخواست تعمير آبگرمکن و يا سرويس آبگرمکن بتوانيد به سرويسکار مربوطه توضيحات کاملي ارائه دهيد. تا هزينه سرويس آبگرمکن و هزينه تعمير آبگرمکن به درستي برآورد و به شما ارائه گردد.

 

تعميرکار آبگرمکن حرفه‌اي پيدا کنيد

به طور حتم شما نيز نگران هزينه مربوط به تعمير آبگرمکن و سرويس آبگرمکن هستيد و شايد نمي‌دانيد که چگونه به کار متخصصي که هيچ آشنايي با نحوه عملکرد وي ندارد اعتماد نماييد. بنابراين به شما پيشنهاد مي‌کنم از مجموعه "خدمت از ما" استفاده کنيد و کار خود را به متخصصين اين مجموعه بسپاريد. زيرا در عين حال که متخصصين با تجربه را استخدام نموده هزينه تعمير آبگرمکن يا سرويس آبگرمکن بر اساس نرخ اتحاديه برآورد مي‌شود. بلکه شما مي‌توانيد بعد از ثبت درخواست به هفت سرويسکار به طور همزمان دسترسي داشته باشيد. شما محدود به استخدام يک تعمير کار آبگرمکن نخواهيد بود.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : سرویس,آبگرمکن,یا,حتی,تعمیر,آبگرمکن,بعد,از,نصب,آبگرمکن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 273 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 20:32

انتخاب يک متخصص ارتودنسي مجرب به شما اين آسودگي را خواهد داد که فرايند درمان مطلوبي را در حين ارتودنسي تجربه خواهيد نمود؛ البته متخصص ارتودنسي خوب، هزينه ارتودنسي بيشتري نسبت به باقي متخصصين دريافت خواهد نمود؛ اما درنهايت با پيشنهاد روش‌هاي متفاوتي مانند ارتودنسي نامرئي، هدگير، جراحي فک يا ...، بهترين نتيجه را مشاهده خواهيد نمود. دکتر سعيد قريشي، متخصص ارتودنسي، يکي از برترين متخصصين ارتودنسي ايران است که با داشتن سه کلينيک در شهر تهران و يک کلينيک در شهر قم، سعي در ارائه خدماتي کم‌نظير در زمينه ارتودنسي به شما دارد. ديگر با خيالي آسوده مي‌توانيد به کلينيک‌هاي دکتر سعيد قريشي مراجعه کنيد و از خدمات بي‌نظير ارتودنسي دندان توسط يک دندانپزشک متخصص ارتودنسي، بهره ببريد.

 

ارتودنسي دندان:

جالب است بدانيد ارتودنسي دندان، تنها روش پيش رو براي ايجاد چينشي مطلوب در دندان‌ها نيست؛ بلکه متناسب با شرايطي که شما داريد، روش‌هاي متفاوتي پيشنهاد خواهد شد. از جمله اين روش‌ها، مي‌توان به بهره از هدگير، جراحي فک / ارتوگناتيک و ... اشاره کرد. هر يک از روش‌هاي ذکر شده داراي عوارض متفاوتي هستند و مشکلات خودشان را به همراه دارند. با توجه به آن که در اين نوشته بر روي ارتودنسي دندان‌ها تاکيد داريم، در ادامه به عوارض ارتودنسي و مشکلات بعد از ارتودنسي دندان خواهيم پرداخت.

 

84a8_3.jpg

 

عوارض ارتودنسي:

يکي از دغدغه‌هاي افرادي که تمايل به ارتودنسي دارند، عوارض ارتودنسي است. عوارض ارتودنسي به دو عامل مهم وابسته است:

  • دکتر ارتودنسي: در صورتي که دکتر ارتودنسي شما فاقد تجربه و مهارت کافي براي انجام ارتودنسي دندان‌هايتان است، احتمالا پيش آمدن خطا در طي فرآيند ارتودنسي و به تبع افزايش عوارض ارتودني وجود خواهد داشت.
  • بيمار: بسياري از بيماران، به توصيه‌هاي بهداشتي پزشک خود توجه نمي‌کنند؛ و اين بي‌توجهي موجب مواردي مانند پوسيدگي دندان‌ها و شل شدن دندان را به همراه دارد.

 

مدت زمان ارتودنسي دندان:

مدت زمان ارتودنسي دندان به موارد متفاوتي وابسته است. مثلا در ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف، با توجه به آن که از قالب‌هاي از پيش آماده شده بهره خواهيد برد، شاهد تغييرات اندک در طول زمان خواهيد بود.

اين مورد بسيار اثرگذار را فراموش نکنيد که وضعيت فعلي دندان‌هاي شما چگونه است. برخي از افراد، در ابتدا نياز به عمل جراحي براي خارج کردن دندان‌هاي اضافي از لثه خود دارند و در قدم بعد (پس از گذر زمان يک تا دو ماه از عمل جراحي)، فرآيند ارتودنسي آغاز خواهد شد.

براي کودکان با توجه به نرمي استخوان بالايي که دارند، طول درمان 6 تا 9 ماه است. اگر مايل به مطالعه مقالات ارتودنسي کودکان هستيد، بر روي مقالات ارتودنسي کودکان دکتر سعيد قريشي، کليک کنيد.

هزينه ارتودنسي

هزينه ارتودنسي متغير است و براي آن نمي‌توان قيمتي واحد درنظر گرفت. در ادامه چند عامل اثر گذار بر هزينه ارتودنسي را بيان کرده‌ايم:

  • نوع ارتودنسي: ثاب يا متحرک / مرئي يا نامرئي
  • طول درمان
  • نياز به عمل جراحي يا هدگير

به اين مورد توجه کنيد که هزينه ارتودنسي در سال 98 نسبت به سال 97 بسيار تغيير کرده است.  دليل اصلي آن، افزايش قيمت دلار است.

هزينه ارتودنسي دندان کودکان، به صورت معمول کمتر از هزينه ارتودنسي دندان بزرگسالان است.

در کنار هزينه ارتودنسي، عبارات زير نيز جستجو مي‌شوند:

  • حداقل هزينه ارتودنسي
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 98
  • هزينه ارتودنسي سال 98
  • هزينه ارتودنسي دندان در سال 97
  • هزينه ارتودنسي 98
  • هزينه ارتودنسي دندان کودکان
  • هزينه تقريبي ارتودنسي

 

هزينه تقريبي ارتودنسي:

هزينه تقريبي ارتودنسي متناسب با نوع ارتودنسي متفاوت خواهد بود. در ارتودنسي نامرئي که به وسيله الاينرهاي شفاف صورت مي‌گيرد، هزينه تقريبي ارتودنسي براي ارتودنسي‌هاي نامرئي، در حدود 5هزار دلار خواهد بود. به طبع برند سازنده براکت‌ها، قالب‌ها و ... ارتودنسي نيز بر حداقل هزينه ارتودنسي اثر خواهند گذاشت.

در صورتي که تمايل به مطالعه جامع مقالات دکتر قريشي پيرامون ارتودنسي داريند، بر روي مقالات ارتودنسي دکتر قريشي، کليک کنيد.

 

دکتر ارتودنسي:

تفاوتي ندارد که در شيراز هستيد يا مشهد يا يزد يا تهران. انتخاب يک متخصص مجرب و توانا به شما اين امکان را مي‌دهد تا از خدماتي بي‌نظير در طي مراحل درمان خودتان بهره مند بشويد. به خصوص آن که معمولا دکترهاي ارتودنسي در کلنيک‌هاي اختصاصي خودشان به درمان شما خواهند پرداخت و به هر چه بخواهيد، در کلينيک دسترسي خواهيد داشت.

 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

هر دندانپزشکي متخصص ارتودنسي نيست؛ چرا که ارتودنسي رشته‌اي است کاملا تخصصي و متفاوت از دندانپزشکي. هر متخصص ارتودنسي نياز به طي ترم‌هاي ارتودنسي است؛ اما پس از آن شاهد شاخه‌هاي متفاوتي همچون زيبايي دندان، ارتودنسي و ... خواهيم بود. حتي برخي از متخصصين ارتودنسي، تنها در زمينه ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند.

 ارتودنسي نامرئي:

ارتودنسي نامرئي در ميان افرادي که تعاملات اجتماعي گسترده دارند، داراي محبوبيت ويژه‌اي است، چرا که نمايان بودن ارتودنسي مي‌تواند به افرادي پيش روي شما، احساسي نامطلوب بدهد.

ارتودنسي نامرئي با توجه به هزينه تقريبي بالايي که دارد، مورد استفاده همگان نيست و تنها برخي از افراد ارتودنسي نامرئي مي‌کنند.

 

مراحل ارتودنسي نامرئي:

در قدم اول متخصص ارتودنسي به بررسي دندان‌هاي شما خواهد پرداخت.

در قدم دوم شما بايد از دندان‌هايتان عکس برداري OPG و لنترال انجام دهيد تا متخصص ارتودنسي مطمئن شود پوسيدگي‌اي در دندان‌هاي شما نيست.

در قدم بعد با کچ‌هاي مخصوص از دندان‌هاي شما قالب گيري مي‌شود و با مدل‌هاي کامپيوتري، فرم مطلوب فک و دندان‌هايتان شبيه سازي مي‌شود.

متناسب با نياز دندان‌هاي شما به ارتودنسي، تعداد قالب‌هاي طول دوره درمان آماده مي‌شود. معمولا براي هر سه هفته، يک قالب تهيه مي‌شود. 

تهيه شدن تمام قالب‌هايتان، به اين مفهوم است که ديگر نيازي به مراجعات پي در پي به مطب متخصص ارتودنسي نخواهيد داشت و در انتها دوره درمان، تنها نياز به يک بار مراجعه به متخصص ارتودنسي مراجعه کنيد.

 

سخن پاياني:

اميدواريم اين مقاله که پيرامون ارتودنسي نامرئي، متخصص ارتودنسي، ارتودنسي و هزينه ارتودنسي بود، مفيد واقع شود. در صورت داشتن هر گونه سوال، آن را در بخش کامنت مطرح کنيد.

 

منبع:

https://blogs.coell.edu/newscience/orthodontist-selection/

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : مشکلات,بعد,از,ارتودنسی,دندان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 281 تاريخ : جمعه 15 آذر 1398 ساعت: 11:12

امروزه "خدمت از ما" تفريبا تمامي خدمات حوزه­هايي از جمله تاسيسات، خودرو، ديوارشويي، نظافت، نماشويي، کفسابي، مبلمان و... را ارائه مي­کند. پيداست که خدمات حوزه نظافت، از جمله نظافت منزل، نظافت شرکت، نظافت راه پله، نظافت پارکينگ و مشاعات و...، محبوب­ترين خدمات در ميان ساير موارد ارائه شده است. در اين مطلب قصد داريم همه چيز را در رابطه با 2 خدمت پرطرفدار در پلتفرم "خدمت از ما" از جمله قيمت نظافت راه پله و نماشويي را بررسي کنيم.

 

نظافت راه پله

چه قصد ثبت درخواست نظافت منزل را در اپليکيشن "خدمت از ما" داشته باشيد و چه نظافت شرکت، نظافت راه پله يکي از قسمت­هايي است که نمي­توان آن را ناديده گرفت.

 

e2jt_1.jpg

 

موارد موثر بر قيمت نظافت راه پله

پيش از هر چيزي توجه داشته باشيد که نظافت راه پله (و در نتيجه قيمت نظافت راه پله) جدا از نظافت خانه يا نظافت شرکت محاسبه مي­شود و براي آن بايد به صورت جداگانه درخواست دهيد.

1. يکي از عوامل اوليه موثر در قيمت نظافت راه پله، انتخاب ميان نظافتچي خانم يا آقا است. معمولا تعرفه نظافتچي خانم بيشتر از تعرفه نظافتچي آقاست. اما کمک گرفتن از نظافتچتي آقا براي نظافت راه پله و همچنين نماشويي بسيار مرسوم و رايج است.

2. مدت زمان نظافت نيز يکي ديگر از فاکتورهاي موثر در تعيين قيمت نظافت راه پله است. در بيشتر موارد زمان نظافت در بازه‌هاي زماني 2 ساعته افزايش پيدا مي‌کند. حداقل زمان 4 ساعت است و تا 8 ساعت نيز مي­تواند افزايش پيدا کند. متناسب با زماني که فرد نظافتچي به کار مشغول است، قيمت نظافت راه پله افزايش مي­يابد.

3. اگر راه پله شما با سقف شويي و ديوارشويي نيز احتياج داشته باشد، قيمت نظافت راه پله متفاوت خواهد بود. در حالت عادي نظافتچي وظيفه‌ شستشوي ديوارها و سقف خانه يا شرکت را ندارد. اگر در راه پله­ها به سقف شويي و يا ديوارشويي نيز نياز داريد، حتما در هنگام ثبت درخواست خود اين موارد را بيان کنيد.

 

نماشويي ساختمان

يکي ديگر از خدمات محبوب "خدمت از ما" در حوزه نظافت، نماشويي ساختمان است. شستشوي نماي ساختمان به روش­هاي متفاوتي انجام مي­شود که در ادامه آنها را بررسي خواهيم کرد.

 

نماشويي با واترجت

يکي از روش­هاي موثر در نماشويي استفاده از دستگاه واترجت مي باشد. با اين دستگاه مي‌توان نماهاي آجري و گرانيتي و... را به راحتي تميز کرد و برق انداخت. در اين دستگاه آب با فشار بالا به سطح مي­خورد و چربي­ها و کثيفي­هاي آن را مي­شويد. البته اگر سطح شما بسيار کثيف باشد دستگاه واترجت کارآيي زيادي ندارد. در اين شرايط "خدمت از ما" اسيدشويي (نماشويي با اسيد) را به شما توصيه مي­کند.

 

نماشويي با دستگاه سندبلاست

"خدمت از ما" خدمات نماشويي با دستگاه سندبلاست را نيز ارائه مي­دهد. سندبلاست دستگاهي پيشرفته و مدرن براي شست شوي نماي ساختمان است که از از سيليس و نانو مواد براي شستشو استفاده مي­کند. قدرت دستگاه سندبلاست به مراتب از دستگاه واترجت بيشتر است.

 

نماشويي با مواد نانو

اگر مي­خواهيد مدام به شستشوي نماي ساختمان خود نياز پيدا نکنيد، از خدمات نماشويي با موا نانو "خدمت از ما" استفاده کنيد. مواد نانو نماي ساختمان را در برابرکثيفي مقاوم مي‌کند. تغيير رنگي ايجاد نمي‌کند و ماندگاري بالايي نيز دارد. همچنين نماي ساختمان را در برابر باران­هاي اسيدي مقاوم مي‌کند و درنهايت، هزينه­ها را کاهش مي‌دهد.

 

سخن پاياني:

در صورتي که هر گونه پرسش پيرامون نظافت راه پله و يا نماشويي داريد، آن را در کامنت‌ها با ما در ميان بگذاريد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : قیمت,نظافت,راه,پله,و,نماشویی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 254 تاريخ : جمعه 8 آذر 1398 ساعت: 20:56

 

c0cl_1.jpg

کتابفروشي کاواک از سال ???? فعاليت خود را در زمينه‌ي بررسي و معرفي کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعاليت به جهت همراهي و اشتياق و جذب مخاطبين بيشتر بر آن شديم تا وبگاه کاواک را راه اندازي نماييم.
هدف اصلي کاواک معرفي مجموعه‌اي از بهترين و تازه‌ترين‌هاي نشر ايران و جهان است که براي تمامي گروه هاي سني از جمله کودک و نوجوان ارائه مي گردد. سايت کاواک قصد دارد با کيفيتي مطلوب و در کمترين زمان ممکن فرايند ارسال و تحويل را چه در داخل و چه در خارج از کشور براي کتاب‌خوانان عزيز فراهم سازد.

k72u_2.jpg
علاوه بر فروشگاه، مجله‌ي کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزيزان خواهد بود. همچنين فعاليت کاواک در فضاي مجازي از جمله توييتر، اينستاگرام، تلگرام و گودريدز ادامه‌ داشته و منتظر شنيدن نظرات شما عزيزان هستيم.


 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : کتابفروشی,کاواک, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت: 19:02

انتخاب يک شرکت خدماتي نظافتي داراي مجوز کسب و سابقه فعاليت، يکي از بهترين روش‌ها براي انتخاب نظافتچي منزل براي نظافت شرکت، نظافت منزل و نظافت راه پله و مشاعات است. از سوي ديگر موارد متفاوتي بر قيمت نظافت منزل اثرگذار هستند که مي‌تواند بر قيمت اعلامي از سوي شرکت خدماتي نظافتي اثر بگذارد. از جمله عوامل اثرگذار بر قيمت نظافت منزل خدمت از ما عبارت هستند از تعداد خدمتکارها، ميزان ساعات فعاليت (4، 6 يا 8 ساعت)، به همراه داشتن موارد شوينده و ... اشاره کرد که به شرح کامل اين موارد خواهيم پرداخت. مهم نيست شرکت خدماتي نظافتي کرج، شرکت خدماتي نظافتي اصفهان، شرکت خدمات نظافتي در سعادت آباد يا ... را برگزينيد؛ درنهايت قيمت نظافت منزل مشهد، قيمت نظافت منزل در اصفهان، قيمت نظافت منزل در کرج و ... متغير هستند و تابع آنچه شرکتهاي خدماتي به شما ارائه مي‌دهند.

 

عده‌اي باور دارند نظافتچي منزل مانند خودمان دلسوز نيست و خانه را آن‌طور که دوست داريم تميز نمي‌کند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم که هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهي قرار دارند که نظر ديگري درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هايي که چند فرزند دارند و يا شاغل هستند، يا آقايان مجردي که وقت رسيدگي به تميز کردن منزل را ندارند در اين گروه قرار مي‌گيرند. به عقيده آن‌ها استخدام نظافتچي منزل براي 3 تا 4 ساعت، زمان طلايي را برايشان حفظ و ذخيره مي‌کند.

 

شرکت خدماتي نظافتي:

شرکت خدماتي نظافتي مجوز خود را از سوي اتحاديه کسب نموده است. در صورتي که شرکت خدماتي نظافتي، فعاليت خودش را در اتحاديه ثبت نکند، بايد توجه کنيد که در صورت رخ دادن هر موردي، فرايند طولاني‌تري را بايد براي انجام مراحل قانوني طي کنيد.

از سوي ديگر، نظافتچي‌ها و خدمتکارهاي فعال در شرکتهاي خدماتي نظافتي، ضمات‌هايي نزد اين شرکتها قرار داده‌اند که با روي دادن هر موردي، مي‌توان از اين ضمانت‌ها بهره برد.

 

 

 

شرکت خدماتي نظافتي در شهرهاي متفاوتي از ايران فعاليت مي‌کنند و به راحتي مي‌توانيد در اپليکيشن خدمت از ما، آن را برگزينيد و خدمت مدنظرتان را درخواست کنيد. از جلمه شهرهايي که خدمت از ما در آن پذيراي شرکتهاي خدماتي نظافتي است، عبارت هستند از:

  • شرکت خدماتي نظافتي کرج
  • شرکت خدماتي نظافتي تهران، استان تهران
  • شرکت خدماتي نظافتي اصفهان
  • شرکت خدماتي نظافتي در سعادت آباد

و ... اشاره کرد.

 

عوامل اثرگذار بر قيمت نظافت منزل:

همان طور که بيان نموديم عوامل متفاوتي بر قيمت نظافت منزل در شهرهاي متفاوت اثرگذار است. در ادامه به شرح هر يک از اين موارد که بر قيمت نظافت منزل مشهد، قيمت نظافت منزل در اصفهان، قيمت نظافت در کرج، قيمت نظافت منزل در قزوين و در قم اثرگذار است، پرداخته شده است.

 

انتخاب خدمتکار خانم يا آقا:

نمي‌توان گفت که نظافتچي خانم بهتر است يا آقا؛ جواب اين پرسش به کاري که شما نياز داريد بستگي دارد. سرپستان شرکت خدماتي نظافتي فعال در خدمت از ما معتقدند در روزهاي عادي سال، بيشتر خانم‌ها ترجيح مي‌دهند براي تميز کردن منازل از نيروهاي خدماتي خانم استفاده کنند. اما در دوره‌هاي خاص مانند آغاز فصل پاييز يا فصل بهار، درخواست براي نظافتچي آقا افزايش مي‌يابد. غالبا کارگران خانم براي تميز کردن منزل خواهان بيش‌تري دارند و کارگران آقا، براي نظافت راه پله و پارکينگ. قيمت نظافت منزل توسط خانم به دليل تقاضاي بالاتر نيز بيش‌تر است؛ اما ظرافت، دقت و تجربه خانم‌ها در نظافت منزل بر کسي پوشيده نيست.

 

هزينه رفت و آمد نظافتچي منزل:

با جاافتادن استفاده از خدمات منزل، قانون‌هاي متعارفي براي قيمت نظافت منزل يا نظافت راه پله وضع شده است. قانون در اين زمينه اعلام مي‌کند که هزينه رفت و آمد، بر عهده خود نظافتچي است. اما تبصره‌اي نيز هست. در صورتي که فعاليت نظافتچي بعد از ساعت 20 به اتمام برسد، هزينه برگشت بر عهده مشتري است.

 

سخن پاياني:

خدمت از ما فعاليت خودش را 3 سال پيش شروع نمود و امروزه شرکتهاي خدماتي نظافتي بسياري بر روي پلتفرم خدمت از ما فعاليت مي‌کنند. شما با نصب اپ خدمت از ما، به راحتي مي‌توانيد از ميان شرکتهاي خدماتي، شرکت خدماتي نظافتي مدنظر خودتان را انتخاب کنيد و درخواست قيمت نظافت منزل را از آن‌ها کنيد.

 

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : هزینه,رفت,و,آمد,نظافتچی,منزل, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 5 آذر 1398 ساعت: 19:50

سايت CBA از افت دلار استراليا به دليل بيکاري مي گويد

دلارقيمت دلار استارليا نسبت به پوند انگليس بدليل مشکلات کمبود کار در اين کشور دچار سقوط شده است.

قيمت دلار استارليا نسبت به پوند انگليس بدليل مشکلات کمبود کار در اين کشور دچار سقوط شده است.

احتمالا سياست کارآفريني در اين کشور به زودي در دستور کار دولت قرار مي گيرد تا قيمت دلار استراليا را رشد دهند.

افزايش نرخ بيکاري در اين کشور دليل اصلي افت ارزش اين ارز مي باشد.

CBA مي گويد اين فشار بر دلار استراليا ادامه دار خواهد بود.

التهابات اخير دلار استراليا

دلار استراليا از سه شنبه هفته پيش دوباره تحت فشار قرار گرفت ، از آنجايي که داده ها نشان مي داد که نرخ بيکاري در اين کشور برابر با ماه مي بوده است. سرمايه گذاران انتظار داشتند با کارآفريني که دولت انجام داد رشد نرخ دلار استراليا را در اين ماه ببينند که اين اتفاق نيافتاد و بر عکس شاهده کاهش نرخ بهره نيز بودند.

اقتصاد استراليا در ماهي که گذشت 42.3 هزار شغل جديد ايجاد کرد در حاليکه بازار بدنبال تنها 16 هزار شغل جديد بود. بهرحال، تقريبا تمام اين شغل هاي جديد بصورت پاره وقت بودند که از ارزش اين عدد بزرگ کم مي کند.

اين رشد شغل ها براي کاهش نرخ بيکاري در اين کشور کافي نبود و به بالاترين مقدار خود در سال 2019 يعني 5.2 درصد رسيد. رشد 0.3 درصدي در ماه فوريه!

ديويد پلانک، مدير مالي بخش اقتصادي بانکداري استراليا مي گويد: "ما انتظار نداريم که بانک مرکزي استراليا خيلي به قدرت بيکاري در ماه مي اهميت بدهد، چرا که شديدا بر نتايج انتخابات تاثيرگذار خواهد بود. مهم تر از آن، رکود بازار کار باقي مانده است."

سياستگذاران بانک مرکزي استراليا، با تورم کمتر از 2 تا 3 درصد دست و پنجه نرم مي کنند اما حالا با کاهش سرعت رشد اقتصاد جهاني و داخلي، احساس مي شود که بانک ها بايستي با افزايش حقوق کارگران و نرخ تورم بالاتري روبرو شوند.

اقتصاد استراليا

اقتصاد استراليا، اقتصادي توسعه يافته و متکي بر بازرگاني و کشاورزي است. در ميان قابل زندگي‌ترين شهرهاي جهان در سال ???? به گزارش اکونوميست، ملبورن دوم، پرت چهارم، آدليد هفتم و سيدني نهم بود.محصولات اصلي استراليا نيشکر، پنبه، غلات و گوشت است.اين کشور معادن فراواني دارد. شرکاي بازرگاني استراليا بيشتر چين، ژاپن و کره جنوبي در آسيا و نيز ايالات متحده آمريکا هستند. بنا بر گزارش بانک جهاني، اين کشور در سال ????، از نظر توليد ناخالص داخلي يا GDP در رده پانزدهم جهان قرار داشته‌ است و نيز بر اساس گزارش برنامه توسعه سازمان ملل متحد، استراليا از نظر شاخص توسعه انساني در سال ???? سومين کشور توسعه يافته دنيا به حساب مي‌آيد.

هر دلار آمريکا چند دلار استراليا است؟

قيمت دلار آمريکا در برابر دلار استراليا را مي توانيد در ادامه بخوانيد:

هر 10 دلار استراليا، 7.05 دلار آمريکا

هر 25 دلار استراليا، 17.63 دلار آمريکا

هر 50 دلار استراليا، 35.27 دلار آمريکا

هر 100 دلار استراليا، 70.54 دلار آمريکا

هر 250 دلار استراليا، 175.53 دلار آمريکا

هر 500 دلار استراليا، 351.05 دلار آمريکا

هر 1000 دلار استراليا، 702.10 دلار آمريکا

دلار آمريکا عمدتا قدرتمند تر از دلار استراليا است، به جز دو سال استثنا در دهه گذشته. تا به امروز در سال جاري ميلادي، نرخ دلار آمريکا در برابر دلار استراليا تقريبا 1.30 تا 1.34 بوده است. در سال 2011 تا 2012 دلار استراليا ارزشي بالاتر از دلار آمريکا داشت.

چرا دلار استراليا ارزش خود را از دست داد؟

دلار استراليا به کم ارزش ترين حالت خود در 10 سال گذشته در برابر دلار آمريکا رسيده است. اين افت ارزش ناشي از توليدات ضعيف در چين و اتحاديه اروپا بوده است. آخرين باري که دلار استراليا تا اين حد کم ارزش شده بود به سال 2009 بر ميگردد.

از اين کشور چه مي دانيد؟

استراليا ششمين کشور بزرگ دنيا از لحاظ مساحت است. به دليل اندازه بزرگ و ايزوله بودن از ديگر نقاط دنيا، اين کشور را به نام قاره جزيره نيز مي شناسند. بزرگترين شهرهاي استراليا، سيدني، ملبورن، بريسبان، پرت و آدلاييد هستند. بيشتر مساحت اين کشور را صحرا در بر گرفته است.

استراليا بدليل جاذبه هاي طبيعي شناخته شده است. سواحل فراوان، کوير بزرگ و جنگل هاي بي نظير. استراليا بيشترين مقدار شهرنشيني در دنيا را دارد.

تاريخ اين کشور يکي ديگر از جاذبه هاي آن است. مردم بومي اين منطقه يکي از قديمي ترين فرهنگ هاي زمين هستند. باور بر اين است که 50 هزار سال پيش اين مردم با قايق به اين منظقه رسيده اند. وقتي که اروپايي ها به اين منظقه رسيدند تقريبا 1 ميليون نفر بومي در اين قاره زندگي مي کردند.

جالب است بدانيد اين کشور يکي از خطرناکترين کشورهاي دنيا نيز محسوب مي شود. کوسه هاي درنده، عنکبوت هاي سمي، مارهاي کشنده و ... .

شما مي توانيد با مراجعه به سايت اطلاع نيوز و با ورود به بخش اقتصادي از قيمت انواع ارز ها و هم چنين آخرين اخبار ارز مطلع شويد.

 

آزمون...
ما را در سایت آزمون دنبال می کنید

برچسب : سایت,CBA,از,افت,دلار,استرالیا,به,دلیل,بیکاری,می,گوید, نویسنده : کاووسی فر emmtehann بازدید : 254 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 21:30

لینک دوستان

خبرنامه